سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :1
کل بازدید :53287
تعداد کل یاداشته ها : 102
103/2/18
2:23 ع

بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار چیست؟


 

  • بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار چیست؟

    با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه حمل و نقل، سفر کردن نیز دستخوش تغییراتی شده است. تغییراتی که هر روز بیشتر از گذشته بعد مسافت را کمرنگ تر و زمان را ارزشمندتر می‌سازند.

    همین امر نیز موجب شده است تا افرادی که ناگزیر از سفرهای روزانه یا هفتگی هستند یا اینکه تمایل دارند اوقات فراغتشان را جایی دور از محل سکونت خود سپری کنند، همواره به دنبال راه‌های بهتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار باشند. نیازی که سبب پدید آمدن وبسایتهای فروش اینترنتی بلیط قطار و هواپیما و اقبال روز افزون آنها شده است!

    خرید بلیط ارزان هواپیما و قطارخرید بلیط ارزان هواپیما و قطار

    همانطور که می‌دانید در خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار نه از دردسرها و معطلی های مراجعه به آژانس های مسافرتی و خریدهای حضوری خبری هست، نه از محدودیت انتخاب و قیمتهای نامتعارف بلیط که همین دلایل نیز موجب رغبت بیشتر مسافران جهت خرید آنلاین بلیط می‌گردد.

    با همه اینها تنوع و تعدد بیش از اندازه وبسایتهای رزرواسیون و خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار سبب شده است تا برخی از کاربران نتوانند با رضایت و تعلق خاطر کامل، پروسه سفرشان را تکمیل و بلیط دلخواه خود را خریداری نمایند؛ بهانه ای که به موجب آن از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 می‌نویسیم.

    آشنایی با سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24

    سامانه جامع خرید بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24، با همکاری با بسیاری از کارگزاران ریلی کشور و به نمایندگی از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران‌ایر، کاسپین و… اقدام به عرضه مستقیم بلیط قطار و بلیط هواپیما می‌نماید.

    بلیط هواپیما قاصدک 24 در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی و بلیط قطار آن هم اکنون در خطوط داخلی کشور عرضه می‌گردد از این رو کاربر قادر است بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما اهواز، بلیط هواپیما دبی و یا حتی بلیط قطار تهران مشهد، بلیط قطار تهران اصفهان و کلیه بلیط های موجود در مسیرهای پر تردد را به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن رزرو و خریداری نماید.

    خرید ارزانترین بلیط هواپیما و قطار تنها با چند کلیک!

    خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما از قاصدک 24 با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است.

    با این تفاوت که کاربر برای خرید بلیط قطار می بایست در صفحه نخست فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ سفر یکی از سه گزینه “مسافرین عادی”، “ویژه برادران” و یا “ویژه خواهران” را تکمیل نموده و پس از انتخاب بلیط وارد درگاه خرید شده و بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نماید.

    اما برای خرید بلیط هواپیما می‌بایست با توجه به نوع سفر خود از میان دو گزینه “پرواز داخلی” و “پرواز خارجی” یک گزینه را انتخاب نموده و سایر گزینه ها را در مراحل بعدی تکمیل نماید.

    شایان ذکر است فهرستی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود، لیست کاملی از بلیط های موجود و بلیط لحظه آخری در مسیر انتخابی مسافر است که کاربر می‌تواند جهت دستیابی به ارزانترین بلیط هواپیما و قطار، آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم از لحاظ بازه زمانی، قیمت و شرکتهای حمل و نقل ریلی یا هوایی محدود نماید و در زمان کوتاهتری نسبت به خرید بلیط قطار یا خرید بلیط چارتر هواپیما یا سیستمی مورد نظر خود دست یابد.

    در پایان متذکر می‌شویم ویژگی دیگری که سامانه خرید اینترنتی قاصدک 24 را به یک سامانه جامع بدل می‌کند، امکان خرید بیمه مسافرتی در آن است. همانطور که می‌دانید هیچگاه نمی‌توان به طور قطع یک سفر را از حوادث مصون داشت از این رو وجود ضمانتی که هزینه های مالی غیر منتظره را در هر سفر جبران نماید، کاملاً ضروری است.

    بدین ترتیب قاصدک 24 با همکاری بیمه سامان ترتیبی اتخاذ کرده است تا در صورت بروز حوادث، خدمات ویژه بیمه مسافرتی خود را در هر نقطه ای از جهان به مسافران ارائه نماید. خدمتی که موجب می‌گردد مسافران قادر به پاسخگویی تمامی نیازهای خود در یک سامانه جامع باشند و در همان مجموعه نیز سفر خود را بیمه نمایند.


  
  

زیباترین پستانک ها برای نوزادتان


 

  • زیباترین پستانک ها برای نوزادتان

    از دیرباز بحث سر اینکه پستانک خوب است یا بد در محافل مادران در جریان بوده است و هر کدام از این عقاید طرفداران خاص خود را داشته اند . البته همگی بر این امر واقف بوده اند که خرید پستانک آرامشی را به نوزاد و فرزند هدیه می کند و موافقان پستانک اثر آرامش بخشی آنرا موثر تر از ضررات احتمالی می دانستند و مخالفان تاثیرات آن را بروی رشد دهان در آینده بدتر از آرامش کنونی برمی شمردند.

    شاید در ابتدا پستانک ها با اصول و توجهات خاصی تولید نمیشدند اما امروزه بخصوص برندهای معتبر با کمک گرفتن از پزشکان متخصص دندان و نیز حتی مادران مدل ها با کیفیت موسوم به پستانک ارتودنسی را روانه بازارها می سازند که به گفته برندهای معتبر همگام با رشد قسمت های داخلی دهان نوزاد بوده و بدین گونه پستانک کمترین ضرر را برای کودک خواهد داشت

    بهترین برندها برای خرید پستانک کدامند؟

    اگر بخواهیم مختصر و مفید طبق تجربه خدمتتان عرض کنیم برندهای فیلیپس اونت Philips avent انگلستان ، MAM اروپا ، natursutten دانمارک بهترین و با کیفیت ترین انتخاب ها برای خرید یک پستانک ارتودنسی درجه 1 و ضمنا” زیبا هستند اما خوب شما می توانید برندهای مطرح حوزه کودک همچون ناک ، تامی تیپی یا دکتر براون را هم برای خرید پستانک فرزندتان در نظر داشته باشید

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    زیباترین مدل ها کدامند؟

    بعضی والدین شاید کیفیت را مقدم بر زیبایی قرار دهند و خرید یک مدل پستانک ارتودنسی معتبر را مقدم بر زیبایی محصول بدانند و عده ای دیگر ممکن است زیبایی محصول بیشتر توجه شان را جلب کند . اما پیشنهاد ما در این جا به شما پستانک هایی خواهد بود که هم روند استاندارد تولیدی داشته باشند هم از متریال درجه 1 تولید گشته و در عین حال زیبا باشند . البته درست است که سلیقه ها متفاوت است یک محصول نمیتواند از منظر همه زیبا باشد ولی خوب پستانک هایی که در ادامه معرفی می کنیم به گواه اکثر مادران زیباترین مدل ها هستند.

    اگر سری به سایت های معتبر حوزه کودک بزنید در قریب به اتفاق آنها پستانک انگشتی تمام سیلیکونی فیلیپس اونت که سری اش همچون انگشت طراحی شده جزء 3 پیشنهاد برتر آنها برای مادرانی ست که می خواهند خرید پستانک ایی خوب داشته باشند

    حالا چند سالی ست که شرکتی بنام WubbaNub این مدل مطرح و پرفروش بازار را با با عروسک هایی بسیار زیبا ادغام کرده و یک ترکیب بی نظیر ایجاد کرده است . این عروسک ها در طرح های متنوع و عمدتا” بسیار دوست داشتنی برای نوزادان هستند و می توان گفت این حرکت به معنای واقعی ترکیب کیفیت با زیبایی است و اگر سری به استورهای معتبر آنلاین بزنید پستانک های WubbaNub را در زمره پرفروش ترین ها خواهید یافت . مدلی که متصل به این عروسک ها است پستانک ارتودنسی می باشد و غالبا” برای سن 0 الی 6 ماهگی مورد مصرف است. نظرتان در باره این مدل چیست ؟ بواقع زیبا نیستند؟

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    همانطور که پیش تر هم گفتیم برند MAM هم در زمره برترین ها قرار می گیرد و در اینجا به مدل خاصی از آن اشاره نمی کنیم چرا که اکثر مدل هایش زیبایی های خاص خود را دارند بخصوص مثلا” انواع شب تاب مام . پستانک های مام از 0 تا بیش تر از 16 ماهگی کودک را با انواع طرح ها پوشش داده و یکی از ویژگی های جالبشان این است که با محفظه ای ارائه می شوند که علاوه بر اینکه باکس نگهدارنده محصول در مواقع غیر استفاده است در ضمن می توان همان را بعنوان وسیله ای برای استریل پستانک ارتودنسی بکار برد بدین گونه که کافیست مقداری آب داخل اش ریخته و درون مایکرویو قرار دهید . بدین صورت مادر تا حدودی از نیاز به یک دستگاه استریل بی نیاز می گردد.

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    سومین مدلی مدلی که خدمتتان معرفی می کنیم پستانک های التراسافت Philips Avent هستند که نسل جدید این کمپانی در این رده از محصولاتش است و بواقع زیبایی چشم نوازی را با کیفیت اونت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . الترا سافت ها در چندین مدل و طرح هم برای 0 الی 6 ماهگی و هم برای 6 الی 18 ماهگی کودکان طراحی شده است که بازه حیاتی مورد نیاز را پوشش می دهند و مثل مدل های مام مجهز به باکس استریلیزاسیون هستند که مزیت عمده ای به حساب می آید

    در انتها پیشنهاد می کنیم چانچه قصد خرید پستانک ارتودنسی از بهترین برندها و مدل را داشتید حتما” به سایت بیبی استارت سر بزنید.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

18 خاصیت شگفت انگیز روغن آرگان برای سلامتی و پوست و مو


 

  • 18 خاصیت شگفت انگیز روغن آرگان برای سلامتی و پوست و مو

    روغن آرگان (به انگلیسی Argan oil) روغنی است که از هسته میوه درخت ارقان به دست می‌آید، این درخت بومی مراکش می باشد.

    در ادامه این مقاله از سایت پرشین استار شما را با خواص فراوان روغن آرگان برای پوست و مو و همچنین روش استفاده آن آشنا خواهیم کرد.

    خواص روغن آرگان چیست؟خواص روغن آرگان چیست؟

    خواص روغن آرگان برای پوست صورت

    1. مرطوب کننده طبیعی پوست

    روغن آرگان به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست عمل می کند و پس از استفاده به راحتی جذب پوست شده و چربی بر جای نمی گذارد.

    کرم مرطوب کننده روغن آرگان

    پوست دست و صورت خود را خوب بشویید و یک قطره روغن آرگان را به خوبی کف دست ماساژ دهید تا گرم شود، سپس آن را در حرکات دایره ای بر روی پوست و گردن بمالید.

    توجه داشته باشید در فصل زمستان که هوا یرد و خشک می شود می توانید دو قطره روغن آرگان را بر روی پوست ماساژ دهید.

    2. تونر پوست صورت

    روغن آرگان می تواند به عنوان پاک کننده طبیعی پوست صورت یا تونر صورت مورد استفاده قرار گیرد.

    ساخت تونر خانگی

    1 فنجان آب جوش را بر روی یک کیسه چای سبز یا یک قاشق چای خوری چای سبز بریزید و بگذارید 7 تا 10 دقیقه بماند تا دم بکشد، پس از سرد شدن یک یا دو قطره روغن درخت چای عالی و 2 تا 4 قطره روغن آرگان به آن اضافه کنید و بگذارید یک شب بماند

    هر صبح و شب می توانید از این تونر برای پاکسازی پوست صورت استفاده کنید.

    3. لایه بردار طبیعی پوست

    روغن آرگان می تواند برای لایه برداری پوست در خانه مورد استفاده قرار گیرد.

    لایه بردار روغن آرگان و شکر

    1 قاشق شکر قهوه ای را با چند قطره روغن آرگان مخلوط کنید و به مدت دو تا چهار دقیقه در حرکات دایره ای بر روی پوست صورت بمالید و سپس با آب گرم بشویید.

    4. درمان آکنه و جوش صورت

    تحقیقات نشان داده که روغن آرگان برای کاهش چربی پوست چرب مفید بوده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

    همچنین مقادیر بالای اسید لینولئیک موجود در روغن آرگان باعث کاهش التهاب شده و برای درمان جوش صورت مفید است.

    درمان خانگی جوش صورت

    چند قطره روغن آرگان را با دو قطره روغن درخت چای ترکیب کنید و بر روی جوش های پوست صورت ماساژ دهید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    5. درمان ترک بارداری

    ویتامین A و ویتامین E موجود در روغن آرگان به عنوان مرطوب کننده عمل می کند و برای درمان کشیدگی و ترک پوست شکم در بارداری مفید می باشد.

    درمان خانگی ترک بارداری

    2-3 قطره روغن آرگان خالص را با شکر قهوه ای ترکیب کنید و به آرامی بر روی شکم، باسن و ران ها ماساژ دهید تا ترک های بارداری را درمان کند.

    6. درمان حساسیت و خارش پوست پس از اصلاح

    روغن آرگان برای درمان حساسیت و خارش پوست پس از اصلاح در آقایان و اپیلاسیون در خانم ها مفید می باشد.

    یک یا دو قطره روغن آرگان را پس از اصلاح و اپیلاسیون بر روی پوست بمالید.

    7. درمان چروک دور چشم

    ویتامین A و ویتامین E موجود در روغن آرگان علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست می تواند به کاهش چین و چروک های دور چشم کمک کند.

    کرم دور چشم آرگان

    در یک ظرف کوچک 15 گرم روغن جوجوبا را با 10 قطره روغن آرگان و 10 قطره روغن گل پامچال با هم ترکیب کنید، سپس 10 قطره روغن دانه هویج و 10 قطره روغن ویتامین E را به آن اضافه کنید، این کرن را هر شب دور چشم ها بمالید تا هم چروک ها را درمان کند و هم سیاهی دور چشم را.

    8. نرم کننده لب

    روغن آرگان به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی به درمان خشکی و ترک لب کمک می کند.

    9. تقویت و افزایش رشد ناخن

    روغن آرگان یکی از بهترین روش های طبیعی برای تقویت، افزایش رشد ناخن و درمان شکنندگی ناخن ها می باشد.

    یک قطره روغن آرگان را بر روی ناخن ها بمالید و بگذارید بماند تا جذب ناخن شود، سپس با آب گرم خوب بشویید.

    10. درمان ترک کف پا

    روغن آرگان برای درمان ترک پاشنه پا مفید می باشد، 2 قطره روغن آرگان را بر روی کف پا بمالید و جوراب پشمی بپوشید، بگذارید 20 دقیقه یا یک شب بماند و سپس پاها را بشویید.

    11. تقویت ابرو و مژه

    روغن آرگان می تواند برای تقویت و افزایش رشد ابرو و همچنین برای تقویت مژه و بلندتر شدن مژه ها مورد استفاده قرار گیرد.

    هر شب قبل از خواب یک قطره روغن آرگان را به آرامی بر روی ابرو و مژه ها ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب خوب بشویید.

    خواص روغن آرگان برای موی سر

    12. نرم کننده طبیعی موی سر

    روغن آرگان به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی موی سر استفاده می شود، تحقیقات متعددی نشان داده که روغن آرگان حتی می تواند باعث تقویت و افزایش رشد مو شود.

    نرم کننده مو آرگان

    3 قطره روغن آرگان را بر روی موها و پوست سر به خوبی ماساژ دهید و بگذارید یک شب بر روی موها بماند، صبح روز بعد با آب و شامپو بشویید.

    13. درمان موهای خشک و شکننده

    اگر موهای شما خشک و شکننده هستند می توانید از روغن آرگان برای درمان آن ها استفاده کنید، همچنین روغن آرگان برای درمان شوره سر و ریزش مو مفید می باشد.

    10 قطره روغن آرگان را به خوبی بر روی موها و پوست سر ماساژ دهید و سپس یک کلاه بافتنی بپوشید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم و شامپو بشویید.

    توجه داشته باشید این روش ها را باید تا جایی ادامه دهید که نتیجه بگیرید.

    عکس درخت آرگانعکس درخت آرگان

    فواید دارویی و درمانی روغن آرگان برای سلامتی

    14. قلب

    استفاده از روغن آرگان خوراکی کلسترول بالای خون را کاهش داده و به جلوگیری از آترواسکلروز، حملات قلبی و سکته قلبی کمک می کند.

    15. معده و دستگاه گوارش

    ترکیبات ارگانیک موجود در روغن آرگان می توانند سطح پپسین معده را افزایش دهند که همین به بهبود هضم غذا کمک می کند و برای سلامت دستگاه گوارش مفید می باشد.

    16. سرطان

    روغن آرگان حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بر روی رادیکال های آزاد بدن اثر می گذارند و احتمال ابتلا به انواع سرطان های پروستات و مثانه را کاهش می دهند.

    17. روماتیسم

    استفاده موضعی از روغن آرگان می تواند برای درمان آرتروز و درد های روماتیسم مفید باشد.

    18. دیابت و قند خون

    تحقیقات نشان داده که روغن آرگان می تواند با افزایش انسولین سطح قند خون افراد دیابتی را کاهش دهد.

    عوارض و مضرات روغن آرگان

    روغن آرگان ممکن است در برخی افراد باعث بروز واکنش های آلرژیک شود.

    در صورت مصرف خوراکی، روغن ارگان ممکن است باعث ناراحتی های گوارشی از جمله کاهش اشتها، تهوع و یا اسهال شود.

    طبع روغن آرگان

    روغن آرگان غنی از ویتامین A و ویتامین E می باشد، همچنین رغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان، اسید های چرب امگا 6 و اسید لینولئیک می باشد.

    روغن آرگان را بیشتر برای تهیه انواع شامپو، صابون و لوازم آرایشی استفاده می کنند.

    منابع : draxe – healthline – خواص روغن آرگان برای پوست و مو


  
  
   1   2   3   4   5      >